Tematy prac licencjackich z Marketingu są z pewnością mocno zróżnicowane. W tym opracowaniu przedstawimy cały szereg motywów przewodnich na licencjaty z zakresu szeroko pojętego Marketingu. Nie wykluczone, że któryś spośród nich będzie dla Ciebie wartościową inspiracją.
Jak wiadomo, współczesny handel przenosi się coraz bardziej z tradycyjnych sklepów i galerii handlowych, do Internetu. Wybierając swój temat pracy licencjackiej (bądź magisterskiej) z Marketingu, warto zainteresować się szeroko pojętym marketingiem internetowym. Poniżej prezentujemy kilka ciekawych tematów na licencjaty z zakresu Marketingu, które koncentrują się na marketingu internetowym.
Ocena kampanii promocyjnej danej marki w Internecie. | Efektywność wykorzystania instumentów marketingu internetowego w danym przedsiębiorstwie. | Promocja usług danch produktów w mediach społecznościowych. | Analiza działań promocyjnych danego sklepu internetowego. | Sposoby wykorzystania content marketingu do budowy wizerunku firmy. |
Warto również rozważyć inne tematy na prace licencjackie z zakresu Marketingu. Możliwe, że któryś z przedstawionych poniżej tematów bardziej się Tobie spodoba. Wybór tematu musi być oczywiście zbieżny z wizją Twojej ścieżki kariery. W przeciwnym przypadku Twoja praca dyplomowa może być dla Ciebie po prostu stresującym i zbędnym doświadczeniem. Poniżej prezentujemy bardziej tradycyjne tematy prac licencjackich z marketingu.
Wykorzystanie elastyczności cenowej we współczesnym marketingu. |
Marketing wielopoziomowy jako jedna z form dystrybucji produktów. |
Budowanie świadomości nowej marki na przykładzie. |
Rola narracji we współczesnym marketingu. |
Etyka w szeroko pojętym marketingu. |
Tematy prac licencjackich z Marketingu – podsumowanie.
Tematy prac licencjackich z Marketingu, jak widać, są tak zróżnicowane, że każdy może w nich znaleźć coś dla siebie. Najważniejsze jest takiego tematu, który jest perspektywiczny z punktu widzenia Twojego życia zawodowego. Licencjat powinien dać Ci praktyczną wiedzę, którą da się wykorzystać w praktyce.
Praktyczny licencjat może mieć o wiele większą wartość dla Twoich potencjalnych pracodawców niż czysto teoretyczne prace magisterskie bądź nawet doktorskie Twoich konkurentów. Innymi słowy, żyjemy w czasach, w których najważniejsze są praktyczne umiejętności, a nie abstrakcyjne, oderwane od życia teorie.